IL

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Botox

Av I L - 21 december 2010 13:42

Jag är SÅ sugen på att göra Botox. Jag får ofta höra komentaren -Men vänta du är bara 25. Jaha men jag lever nu och inte sen. Men endå så blir man lite påverkad. Det kanske är tidigt. En kompis har gjort det, det vart så fint och nu är jag mer sugen en någonsin! Är du för Botox, ja/nej och varför?


Igår bestämde jag och mamma att vi skulle åka till ett centrum så jag kunde blir klar med julklapparna. Hon hade egentligen ingen lust och sa det kommer vara så mycket folk. Nä säger jag, vadå mycket folk. Alla jobbar ju, eller hur! Det var pensionärernas dag. Vilken miss av mig och jag som lovade att vara snabb. Det gick så där. Men nu är det klart. Så skönt att slippa tänka på det mer.


I söndags va finaste Miss K här.  Vi fick en jätte fin julklapp av henne. Ett ljus från Voluspa som doftar Japanese plum bloom. Älskar dom här ljusen, doftar såååå gott. Tack snälla sötis, du är underbar!!!  <3


     


Ha en underbar dag! <3

 
 
Ingen bild

bwow@bloggplatsen.se

21 december 2010 16:22

vill du de så kör på bara!! :)

 
Malin

Malin

21 december 2010 18:10

FÖÖÖR!! Skulle vilja börja nu genast, ser att jag börjar få rynkor i pannan! Hahhahah! Jag är 21 om någon behöver veta!

http://alvasmamm.bloggplatsen.se

 
Jennifer

Jennifer

21 december 2010 19:37

Vilket fiinfiint ljus^^ Jag vet inte riktigt om jag är för eller emot. Jag är 13, så jag har ju inte riktigt alltså gett mej in på sånna tankar. Visst är det när man typ... Äh. Det är tomt i hjärnan men aja.

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

 
Little-angel

Little-angel

21 december 2010 19:53

Gör inget med botox. jag har fått det i mina muskler och musklerna blev hel slappa. Botox förstör bara. gör inget dumt

http://Little-angel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

21 december 2010 22:14

Du är så vacker utan min vän, jag som verkligen sett ditt fina ansikte vet. Kram

I L

22 december 2010 09:48

Tack finaste Anita.. Du är underbar! Kramar

 
Emil

Emil

22 december 2010 02:02

Muskelparalyserande medel i kroppen, som dessutom inte funkar resten av livet? Helt idiotiskt. Att kasta pengarna i sjön enligt mig.

http://www.emils-60-kvadrat.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

23 december 2010 17:56

fruktansvärt emot. Inte nog med att en jävla massa möss får dö för att fåfänga människor inte kan acceptera det normala med rynkor. Dessutom så gör en av mina bästa vänner det regelbundet , för det håller ju bara i två månader ungefär. Och det blir väldigt dyrt och för min vän har det slutat att fungera för att han blivit immun. Sen kan det bli väldigt fel. Näe satsa på lite hjälp istället med att acceptera digsjälv för den du är.

Kram

http://www.whopsydaisy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I L - 20 januari 2011 21:33

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogspot så från och med nu hittar ni mig på http://il85.blogspot.com   Ni är jätte välkomna att kika in. Massor med nya fuktioner och jag jobbar på designen men hoppas ni fortsätter läsa där! Puss och ...

Av I L - 16 januari 2011 22:58

Kan du ladda upp bilder?! Det kan inte jag :-/

Av I L - 16 januari 2011 01:37

Hallå ;) Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och vilken underbar dag det varit idag (eller igår, eftersom klockan är efter 00.00) Men jag skriver i idag form eftersom jag inte lagt mig en ;). Min bästa vän och min fyrbenta bästis har varit här...

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man...

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;) Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?   1. LV - Ne...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards