IL

Alla inlägg den 16 december 2010

Av I L - 16 december 2010 22:12

Vilket underbart program! Jag gråter alltid floder när jag ser Byggfällan. Först för allt elände och sedan av lycka för att de får hjälp. Det finns verkligen så mycket skit folk. Kan inte förstå hur man kan vara så hemsk som människa. Jag tror på karma och jag hoppas verkligen alla får tillbaka det dom förtjänar, bra som dåligt! Men när man ser alla dessa program så kan man inte låta bli att må dåligt. Tur att det finns underbara människor som faktiskt vill hjälpa!

Renée Nyberg är hur söt som helst, nästan svårt att se henne arg men hon är grym. Hon tar för sig och är rak på sak, det gillar jag :-D Hennes bror verkar också vara toppen. Synd att man inte hade en sånn bror hehe..

Hoppas bara dessa fuskbyggare drar sig tillbaka och slutar upp med att blåsa folk. Man kan ju inte gör annat en hålla tummarna och hoppas.


Snart ska jag kolla på CSI och sen blir det sova. Hoppas man inte blir väckt

kl 05.00 igen ;) Vore väldigt tråkigt hehe... God natt och sov gott !!! <3

Av I L - 16 december 2010 12:27

Morgonen börjar med att karl glömde hjärnan på kudden ;) Klockan 05.00 ringer hans veckarklocka och inte bara väcker mig utan dom döda också, SUCK! Han går ut med hundarna och lämnar sovrumsdörren öppen så att lampan lyser rakt på mig. Drar täcket över huvet men det är en aning svårt att somna om. Klockan 10.00 så ringer miss K och tycker det är dax för mig att gå upp hehe.. ja typ efter en timma eftersom vi alltid har så mycket att prata om ;)

Ska ut snart med voffarnar igen men det är inte så pigga på det. Det är nästan så de blåser bort i snöovädert men en liten sväng iaf.

Ska sedan till tobaken och hämta mitt paket från eleven.se, det kom igår men jag hann inte med det. Ska även passa på och öva på smile. Mina är väldigt runda och jag är van med att göra djupa smile. Fast jag vill få till dom så dom blir mer V-formade. Får se hur det går med det. Alltid kul att lära sig något nytt.

Sen har jag ett dilemma med voffarna. Dagarna bara går och jag blir mer fäst vid dom. Allt går toppen när vi är själva men lilltjejen som är en omplasetingshund gillar inte när det kommer hit folk. Vilket är jätte jobbigt eftersom det springer folk här hela tiden. Så vad ska man ta sig till. Får fundera över helgen.

Har även börjat motonera. Ska försöka få upp konditionen eftersom jag ska börja träna med en PT i Januari. Gud vad jag längtar tills dess. Men det skriver jag mer om sen ;)


Ha en underbar dag i snökaoset! Puss och Kram


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards