IL

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Lycklig <3

Av I L - 16 januari 2011 01:37

Hallå ;)

Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och vilken underbar dag det varit idag (eller igår, eftersom klockan är efter 00.00) Men jag skriver i idag form eftersom jag inte lagt mig en ;). Min bästa vän och min fyrbenta bästis har varit här och vi har myst hela dagen. Som om det inte var nog så jag har fått massor med fint av Miss K. Mycket bättre än julafton.. ;) Nagelsaker gör mig alltid lycklig.

Hon hinner knappt komma innanför dörren så har jag slitit upp allt ur påsen, vi skrattar lika mycket varje gång! ;) Ja, jag erkänner, jag älskar CND är helt såld i deras produkter! :)

Av någon väldigt irriterande anledning så kan jag inte ladda upp en bild som jag klippt ihop. Hatar när saker inte funkar :-/ Det kan göra mig galen. Men det finns ju värre saker i livet så jag laddar upp den när det funkar.


Jag har även lite glada nyheter. Shellac som jag skrivit om tidigare har kommit ut med 12 nya färger. Miss K berättade också att man kan laga sprickor i naglar med Shellac så det ska jag forska vidare i. Det är alltid lika kul när det kommer nya produkter eller händer något nytt. Finns inget bättre en att utväcklas och som alla brancher så kommer det alltid nytt, vilket är super kul.

Depend gillar jag också. Dom blir också bara bättre och bättre, dom har kommit med Cracked Effect. Riktigt najs, kanske inget jag skulle ha själv men kommer absolut att prova det. Deras nagellack kan man köpa till ett bra pris och de håller bra. Så tummen upp för Depend :)

Vi Skulle ha färgat fransarna men vi hann inte. Så det får bli en nästa gång vi ses.

Har ätit SÅ mycket idag (IGEN), har så ont i magen. Fattar inte vad jag håller på med. Men efter Måndag så kommer det bli en annan visa. Men det skriver jag om på Måndag hehe.. Nu blir det sova. Ska upp tidigt imorgon! Sussa gott och dröm sött!!! Jag ska sova med alla mina nya saker ;) Puss och Kram <3

 
 
Malin

Malin

18 januari 2011 16:40

Fin blogg!
Allt bra?

http://lillaskrollan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I L - 20 januari 2011 21:33

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogspot så från och med nu hittar ni mig på http://il85.blogspot.com   Ni är jätte välkomna att kika in. Massor med nya fuktioner och jag jobbar på designen men hoppas ni fortsätter läsa där! Puss och ...

Av I L - 16 januari 2011 22:58

Kan du ladda upp bilder?! Det kan inte jag :-/

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man...

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;) Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?   1. LV - Ne...

Av I L - 7 januari 2011 12:52

Såg reklam om Operation Smile. Tycker det är underbart att barnen får hjälp. Så nu har jag skänkt lite pengar till dem och kommer fortsätta med det. Man kan verkligen se lyckan i deras ögon efter operationen.    Jag har frågat runt en del e...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards