IL

Alla inlägg den 15 december 2010

Av I L - 15 december 2010 17:22

Jag har fastnat för Biotherms kroppslotion. Den jag gillar heter Baume Corps och den passar min hudtyp jätte bra. Den luktar jätte gott (aprikos) och har en bra konsistens. En kompis använder sig av Lait Corporel, den tilltalar mig inte lika mycket. Luktar citron och har en rinnigare konsistens. Känns som om jag använt den i en evighet och den vägrar ta slut haha :)


Biotherm Lait Corporel är en body lotion som diftar citrus. Den har en trefaldig effekt, Den reparerar fjällande hud, återskapar hudens naturliga barriär och skyddar dess naturliga elasticitet. Den absorberas fort av huden och ger den en len och sidenlik känsla. För bästa resultat bör produkten användas dagligen efter varje dusch och bad.

 

Biotherm Baume Corps går snabbt in I huden och gör huden len och mjuk. Krämen är främst avsedd för dig med torr hy. Den innehåller en kombination av vitamin F, aprikos och en blandning av korn oljor. Krämen är kladdfri, när du smörjt in dig med den så känns huden ljuvlig och fast. För bästa resultat dör produkten användas dagligen efter varje dusch och bad.

 

  

 

Jag vet inte om jag har så jätte torr hud men jag gillar verkligen Baume Corps mer. Vad har du för favorit lotion?

 

Från det ena till det andra fick mail idag från Sannakliniken.
Dom har en e-butik nu. Hur lycklig tror ni inte jag vart. Så mailet skickade jag snabbt iväg till min man och jag hoppas verkligen på att få ett presentkort där :-D http://sannakliniken.nya-ebutik.se/ här har ni ett riktigt bra julklappstips.

Sanna är jätte duktig. Inte så konstigt efter så många års erfarenhet. Jag känner mig alltid jätte välkommen och det blir alltid lyckat. Så jag lovar att ni inte blir besvikna. Observera att jag är jätte jobbig som kund. Petig och kräsen. Allt måste vara perfekt :-D

 

Har haft massor att göra idag och ska fortsätta med det jag gjorde. Men ha en trevlig kväll!! Puss och Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards