IL

Alla inlägg den 12 december 2010

Av I L - 12 december 2010 14:07

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Det är verkligen jätte tragiskt att det finns så hjärntvättade människor! Det är jätte bra att folk har en tro och jag respekterar alla, oavsätt vad de har för tro. Men när det går överstyr kan jag inte låta bli att tycka synd om folk som är så pass hjärntvättade att de är villiga att dö och för ingen nytta!


Just nu har jag hakat upp mig på han som sprängde sig själv igår i Stockholm, SUCK! Tur i oturen var det iaf eftersom han inte hann till Drottning gatan. Det är illa som det är men det kunde ha slutat mycket värre. Men helt ärligt talat FY FAAAN! Jag kan inte fatta att man har ett SÅ tråkigt liv och att man inte värderar sitt liv mer en så! Läste snubbens självmordsbev på aftonbladets hemsida, det är så tragiskt. Kan inte fatta att man orkar bry sig så mycket om en målning. En sak är väll att ogilla det men att döda sig själv och vilja döda andra som inte har ett skit med det att göra är patetiskt! Killen borde skaffat sig en hobby utan tvekan! Brevet är patetiskt och hela händelsen är tragisk.


Vår statsminister Fredrik Reinfeldt sa idag i en presskonferens något liknande som, många undrar säkert varför?! Det gör inte jag. Min teori är att snubben inte har något liv! Han är hjärntvättad och uttråkad och så var det med det. Jävligt självisk för den delen också som inte tänkte på sin familj som skall leva sina liv utan honom. Detta är jätte tragiskt!

Av I L - 12 december 2010 10:33

Jag är lite av en rutin människa och om de rubbas kan hela dagen bli förstörd. ;) Så man kanske är lite autistisk. Jag upptäckte att mina ALLBRAN var slut! PANIK, måste ha till frukost. Så när vi gick ut med hundarna passade jag på att gå till affären och köpa mig mina ALLBRAN. Så nu är dagen inte förstörd. ;-D På vägen hem så ville inte lillkillen gå. Det är alldeles för kallt för deras små tassar. När vi går förbi en gammal gubbe stannar han och säger, -Vad råttorna är stora i år! HAHA HAAA jätte kul, så roligt när vuxna människor har humor på hög nivå ;) Gubben behövde nog glasögon. Nu är iaf frukosten avklara och alla här hemma är nöjda och glada :)


Ang vaxning. Jag har alltid rakat mig, gillar när det går fort men det är inte roligt när det blir stubb. Så jag gick en vaxnings kurs i sommras. Men jag får som små utslag av vaxning och det är mindre roligt. Man vill ju vara len. Men då frågade jag läraren som jag hade om det och hon sa att det bara var att ta en skrubb och skrubba. Har testat det men det hjälper inte. :-/ Det är tråkigt att gå runt och vara knottrig men det är bättre en stubbig hehe så det jämnar ut sig. Någon som har ett bättre tips om hur man kan få bort knottrorna?

 

Lite info om vaxning

  • Vaxning bör upprepas var 4e-6e vecka men jag tycker efter behov.
  • Man bör vänta 24tim innan man solar efter vaxning.
  • Solbrännan försvinner inte vid vaxning.
  • Man slipper stubb.
  • När man rakar sig delar sig hårstråna och då får man mer hår.

Inte så viktig info men det kan vara kul och veta :) Vad tycker ni tjejer, gillar ni när killar är vaxade och ni killar vad tycker ni om vaxning på killar? :)


  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards