IL

Alla inlägg den 17 december 2010

Av I L - 17 december 2010 23:29

Vad har jag ställt till med ???!!! Har verkligen paniiiik och jag ångrar mig en aning!!! För det första har dagen gått JÄTTE fort, ja undras varför! JO, för att jag har suttit och gjort mina naglar. Vilket tar en evighet och det är sååå tråkigt (att göra dom på sig själv). Jag fick för mig att jag skulle korta ner dem.

BIG MISTAKE!!!


  

Bilden säger väll allt. Före och efter, i 10års tid har jag alltid haft LÅNGA konstnaglar. Nu är dom kortare en någonsin. Vad hände?! Tyvärr kan jag inte svara på det men det känns jätte konstigt. Tur att naglarna växer. Gjort är gjort och jag tänker inte förlänga dem, dem får helt enkelt växa ut. Fast någon stans inners inne så hoppas jag att jag vänjer mig för jag tycker egentligen att det är finare med kortare naglar MEN det här är inte jag. :-/

Har dessutom bytt rosa färg. Men det känner jag mig nöjd med.


Vad tycker du är bättre?!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards