IL

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Gott Nytt År

Av I L - 30 december 2010 21:06

Åh vilken dag. Blir väckt av min mamma kl.09.54 Inte nog med att hon håller på med något som låter hon skriker också för att hon tror att jag inte hör henne. -VAD GÖR DU? TRÄNAR DU? Helt nyvaken NEJ mamma jag SOVER. -VAAA SOVER DU. GÅ UPP OCH ÅK HIT PÅ DIREKTEN! Jaaaaa, jag kommer... Åh suck kunde hon inte ha väntat 6 min för då skulle mitt larm ringa. Jag vart på så dåligt humör, gick upp fixade mig och så kom jag på HALLÅÅÅ vad fan spelar 6 min för roll och moster har kommit. WIIIIHOOO.. skyndade mig så snabbt jag kunde och åkte dit. Jag nästan sprang, inte för att det var kallt utan för att se om moster verkligen är där. Hela mitt liv har jag önskat att hon ska komma hit och hälsa på och äntligen är hon här!!! Så först gnuggade jag ögona tre gånger, vi pussades och kramades och jag nöp mig själv två gånger. Känns så ovärkligt men helt underbart. Vi gick ut och gick. Hon och hennes man är fulla med intryck och endå har dom inte sätt något. Sen gick vi hem till mamma och åt middag dom skulle fortsätta till morbror. Så jag och mannen åkte och handla.Så nu är det handlat och klart. Imorgon ska vi storstäda sen blir det middag. Orkar inte göra något, fattar inte vad det är med mig. jag lägger mig vid typ 23 tiden kanske liiite senare ;) men varje natt nu i en veckas tid vaknar jag kl.03.00 och är hur pigg som helst. Så klockan 05.00 när mannen åker till jobbet så lyckas jag somna. Ja man kan undra vad det är för fel. Har ingen aning :-/


Men jag önskar er ALLA ett riktigt GOTT NYTT ÅR redan nu eftersom

jag inte kommer ha tid att sitta här imorgon.

Hoppas erat 2011 blir ert bästa år hittills!!!

Puss och Kramar

 
 
Anita

Anita

1 januari 2011 20:31

Ja jag hör att din mamma är som alla andra mammor ;) Jag lika så skulle jag tro om du frågar mina barn. Hoppas att er nyårsafton blev fin och att du hade det riktigt trevligt med moster.
Kram Anita

http://anitas.bloggplatsen.se

 
bondbruden

bondbruden

2 januari 2011 16:40

Kul att dom äntligen är här...njut med dom nu...
Och visst är det skumt när man vaknar så där och är klarvaken.....
Men kramis på dig, snart är det den 12 januari och du är väl på G????

http://kroppsfighter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I L - 20 januari 2011 21:33

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogspot så från och med nu hittar ni mig på http://il85.blogspot.com   Ni är jätte välkomna att kika in. Massor med nya fuktioner och jag jobbar på designen men hoppas ni fortsätter läsa där! Puss och ...

Av I L - 16 januari 2011 22:58

Kan du ladda upp bilder?! Det kan inte jag :-/

Av I L - 16 januari 2011 01:37

Hallå ;) Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och vilken underbar dag det varit idag (eller igår, eftersom klockan är efter 00.00) Men jag skriver i idag form eftersom jag inte lagt mig en ;). Min bästa vän och min fyrbenta bästis har varit här...

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man...

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;) Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?   1. LV - Ne...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards