IL

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Snö

Av I L - 27 december 2010 14:27

Snö och mer snö, det är jätte vackert ute. Men jag drar mig för att åka in till stan och handla upp alla mina presentkort ;) Skönare att vara inne i värmen hehe :-D Det går toppen med att vara positiv. Jag går runt här hemma och ler hela tiden. Karln har frågat några gånger hur jag mår egentligen hehe.. Mår sååå bra ;)

Det har gått bra med min motion, idag ska jag börja hänga på gymmet. Men jag ska bara köpa månadskort till och börja med så jag får känna efter hur det känns. Är inte så mycket för gym men jag ska ge det en ny chans man kan ju alltid ändra sig och vips så vart det kul helt plötsligt. Börjar redan se resultat och jag känner mig så lycklig! :) Känner mig mer peppad för att fortsätta.

Har också hunnit beställa 5 klänningar från ASOS. Hittar ingen fodralklänning så jag får lägga ner det för stunden. Det finns massor med annat fint så det gör inget. Svårt bara med storlekarna, fast det är ju inte värre en att skicka tillbaka det som inte passar. Men jag har tur så jag behöver inte skicka tillbaka någon ;)

Nu tänkte jag baka lite så att det blir varmare i lägenhete och fortsätta dansa

till Swedish House Mafia ;-D


Hoppas ni har en underbar dag!! Pussoch Kram




 
 
Frida

Frida

27 december 2010 21:48

I love you!

http://fridde.bloggplatsen.se

I L

28 december 2010 11:09

Me love you!

 
Jouline

Jouline

28 december 2010 11:54

Sv: Tack så mycket :)Nej hon är inte en Pratsky. Tindra är 75% chihuahua och 25% dvärgpinscher.

http://stylebyjouline.blogg.se

 
Jouline

Jouline

28 december 2010 12:39

Sv: Åh tack så mycket :)

http://stylebyjouline.blogg.se

 
Micke

Micke

30 december 2010 21:50

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Hoppas 2011 ger dig allt du önskar. :-)

http://loveliferock.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I L - 20 januari 2011 21:33

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogspot så från och med nu hittar ni mig på http://il85.blogspot.com   Ni är jätte välkomna att kika in. Massor med nya fuktioner och jag jobbar på designen men hoppas ni fortsätter läsa där! Puss och ...

Av I L - 16 januari 2011 22:58

Kan du ladda upp bilder?! Det kan inte jag :-/

Av I L - 16 januari 2011 01:37

Hallå ;) Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och vilken underbar dag det varit idag (eller igår, eftersom klockan är efter 00.00) Men jag skriver i idag form eftersom jag inte lagt mig en ;). Min bästa vän och min fyrbenta bästis har varit här...

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man...

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;) Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?   1. LV - Ne...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards