IL

Alla inlägg den 18 december 2010

Av I L - 18 december 2010 22:19

Det är så tomt utan hundarna, saknar dom så det gör ont i hjärat. Helt sjukt att man kan fästa sig så fort. Men med tiden så vänjer man sig att vara utan dom.

Jag som skulle få så mycket gjort idag. Det jag hann med var att motinera, mysa med voffarna innan dom var tvugna att åka och hälsa på mamma.

Inga julklappar, solning eller naglar. Vänster handen ser katastrof ut, det var ändå 50 dagar sen jag gjorde dom. Får ta tag i det när jag har tid. Kanske till och med i natt, om jag får fnatt.


Min mamma är en riktig hemmafru och i bland drar jag mig för att åka dit. Jag ska förklara varför. I vår släkt har dom en tendens att tjata om att äta eller fika. Nu kom vi så sent så det var bara fika det handlade om idag. Men tar man inte det som bjuds på så förolämpar man nästan. Jag har många gånger blivit osams med min mamma och släkt för att de inte lyssnar på en, är jag mätt så är jag eller vill jag inte ha något så vill jag inte. Men dom kan inte fatta. Det är nästan som om de matar en och vill man inte äta så tror de att man är sjuk.

Eftersom jag inte varit hos mamma på ett tag och inte ville tjafsa. Jag bad om ett glas vatten istället för julmust och jag tog en bulle. Vilket jag egentligen inte ville men enbart av den anledningen tog jag en och endå vart det tjafs om att jag inte tog julmust, SUCK! Fattar inte vad problemet är. För en vecka sen bestämde jag mig att inte äta sötsaker. Ibland kan man väll göra undantag som nu. Men ska jag vara ärlig så har jag en smula ångest, jag vill nå mitt mål och gör man ett undantag så blir det fler och så vill jag inte ha det. Aja jag får helt enkelt träna hårdare imorgon så blir det bra. Men jag tycket det är så tragiskt att vissa människor inte kan respektera andra, eller är det jag som inte kan respektera dom? Jag vet egentligen inte vad jag vill säga med det här men jag ville nog bara skriva av mig. Börjar vänja mig med naglarna. Har fått jätte mycket komplimanger och det är alltid kul. Men det kommer nog ta ett tag tills det känns som jag!


Imorgon kommer Miss K. Ska bli super kul och ses :) Ni får ha en fortsatt trevlig helg och kväll! Puss och Kram

Av I L - 18 december 2010 09:31

God morgon ! ! ! :)


Idag händer det en hel del. Ska motionera nu på morgonen. Sen ska jag mysa MASSOR med voffarna för dom ska åka hem idag :-/ Kommer verkligen bli jätte tomt utan dom men det blir bäst såhär. Sen ska jag iväg och handla klart de sista julklapparna. Sist men inte minst så ska vi åka och hälsa på mamma och sola. Det var jätte längesen vi var hos mamma och solningen minns jag inte när det var sist, så det var allt för längesen. Någonstans där emellan eller efter måste jag försöka fixa mina fyra naglar som jag inte orkade fixa klart igår. Hade så ont i alxlarna och var helt chockad av längden eller kortheten (kanske man ska säga) hehe så jag orkade inte göra klar dem helt enkelt.


Vi hör sen, ha en helt underbar dag! Puss och Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards