IL

Alla inlägg den 11 december 2010

Av I L - 11 december 2010 20:02

Idag har jag gått in i minst 5 olika Kicks och inte hittat det jag letat efter. Min kusin är helt kär i Paris hilton parfymer och de hade ett fint gift set som självklart var slut. Jag kan bli så arg på mig själv som inte köper saker på direkten utan tänker jag tar det sen för att jag är för lat att bära påsar eller tror att jag hittar något bättre. Iaf så gick jag in på eleven.se. Tycker dom är toppen. Snabb leverans och dom har bra produkter. Men det jag beställar därifrån är ett shampoo som snart är slut så av ren slump tänkte jag kolla om de kanske har gift setet och visst hade dom det :-D Happy happy. Så nu blir min kusin glad och jag för den delen.


Shampoot heter Collistar anti-hair Loss revitalizing. Det skall motverka håravfall och jag gillar hur håret blir av det. När jag var yngre så hade jag jätte tjockt hår men av olika anledningar och lite gener så har det blivit mycket tunnare. Shampoot ger ingen mirakel efekt men som sakt jag gillar hur håret blir av det och det luktar gott ;)


Nu ska jag kolla lite resor. Vill åka bort till värmen. Så man kan alltid drömma sig bort med att kolla. Har man tur kanske vi kommer iväg.. Ha en fortsat trevlig kväll och helg!! Puss och Kram <3

Av I L - 11 december 2010 17:38

Kom hem nyss. Åkt hem med Miss K som inte har något mörkerseende så det var spännande :-D Men det blir inget mer stan och affärer på helger. Folk är helt galna och det värsta är att man blir likadan. :)


Men nu hade jag tänkt skriva om Shellac. Det är ingen nyhet direkt men det är inte så många som vet att det finns. Vilket är tråkigt för bättre nagellack får man leta efter! I USA är det jätte stort men livsstilen där är helt annurlunda.

Shellac är ett gel baserat nagellack som man härdar i en uvlampa och när det har härdat klart i lampan är det tort och högblankt. Hur underbart är inte det. Så jag tycker alla ska testa Shellac både på händer och fötter. Ni kommer inte ångra er, det är grymt! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards