IL

Alla inlägg den 10 december 2010

Av I L - 10 december 2010 22:25

Då verkar det som vi har umgåtts klart hehe.. Nä men karln skulle iväg och göra något så jag passade på att tömma min kamera på lite bilder. Jag tog dem i November när jag var i Montenegro. Så jag tänkte dela med mig lite. Jag och en kompis va på en shopping runda och gick förbi det här skyldfönstret :-D


  

Det är nog den största skyldtdockan jag sätt i mitt liv iaf.

Vad tycket du? Söt va??!! hehe skrattar ihjäl mig, varje gång jag ser bilden :-D

Av I L - 10 december 2010 20:17

Gud vad tiden går fort. Idag har jag hunnit med en hel del. Städat som en galning och sen så var det shopping dax. Shoppade en hel del till mig själv fast jag egentligen bara skulle köpa julklappar :-D Tyvärr så kan jag ju inte lägga upp bilder på allt eftersom vissa som läser kan se och då blir det ju ingen överaskning ;) Hoppas bara dom gillar sina julklappar, alltid lika svårt. Jag känner mig rätt nöjd iaf :-D


Det finns en kvinna i mitt liv som jag verkligen älskar. Vi kallar henne för mademoiselle S <3 eller min andra mamma. Hon och hennes nya kärlek köpte vi en upplevelse till och så ska hon få den här dvdn.


  

Hon har många gånger berättat hur ledsen hon är för att hon missade bröllpet. Så nu kan hon se det. :) Själv grät jag floder. Det var så romantiskt och dem var så fina!!! Verkligen jätte vackert. Sen köpte jag dessa julkort. Brukar göra det varje år. Hur söta som helst, så nu är det bara skriva så det ryker om pennan ;)



Nu ska jag gå och umgås med min familj. Hundarna är ledsna för att dom fick vara själva. Alltid lika jobbigt när man ska lämna dom. Skulle gärna hålla dom om tassen hela dagarna men det går tyvärr inte hehe.


Hoppas ni har en super mysig kväll!! Imorgon blir det full rulle. Ska till min finaste Miss K <3 och när vi träffas så kan allt möjligt (oftast konstigheter) hända hehe så det ser jag verkligen fram emot!! Puss och kram

Av I L - 10 december 2010 10:49

Ja det hoppas jag du har gjort för det har inte jag :-D

Så fort karln la sig började han snarka, SUCK och slutade inte. Snällt försöker jag säga -kan du vända dig på sidan du snarkar. Då får man tillbaka som svar, -jag snarkar inte du snarkar så vänder han på sig och fortsätter. Så jag fick gå upp och hämta ipoden men det var inte till någon hjälp.

Så det vart inte mycket sömn inatt :-/ Får ta en siesta sen, det gillar jag. :-D


Ang min svenska jag vet att den suger hehe.. Min vän frågade mig igår om jag sov på svenska lektionerna hehe jag var helt enkelt inte där :-D Så jag får skämmas. Ska bättre mig, men jag har alltid varit yvig när jag skriver. Jag får säga som min pappa brukar. Det är charmigt ;) man kan ju få inbilla sig iaf :-D


Idag ska jag fixa här hemma, för sjuklingen har blivit frisk och sen ska jag iväg och köpa lite julklappar :)


Hoppas ni alla har en toppen dag!! Puss och Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards