IL

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Lördagsmys <3

Av I L - 18 december 2010 09:31

God morgon ! ! ! :)


Idag händer det en hel del. Ska motionera nu på morgonen. Sen ska jag mysa MASSOR med voffarna för dom ska åka hem idag :-/ Kommer verkligen bli jätte tomt utan dom men det blir bäst såhär. Sen ska jag iväg och handla klart de sista julklapparna. Sist men inte minst så ska vi åka och hälsa på mamma och sola. Det var jätte längesen vi var hos mamma och solningen minns jag inte när det var sist, så det var allt för längesen. Någonstans där emellan eller efter måste jag försöka fixa mina fyra naglar som jag inte orkade fixa klart igår. Hade så ont i alxlarna och var helt chockad av längden eller kortheten (kanske man ska säga) hehe så jag orkade inte göra klar dem helt enkelt.


Vi hör sen, ha en helt underbar dag! Puss och Kram <3

 
 
thesswester - inte som alla andra

thesswester - inte som alla andra

18 december 2010 11:27

usch, jag skulle aldrig orka träna :D

http://thesswester.blogg.se

 
thesswester - inte som alla andra

thesswester - inte som alla andra

18 december 2010 13:16

sv: haha jo precis :) jag skulle aldrig orkat träna, även om jag blev tvingad xd
tack detsamma sötnos! :)

http://thesswester.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I L - 20 januari 2011 21:33

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogspot så från och med nu hittar ni mig på http://il85.blogspot.com   Ni är jätte välkomna att kika in. Massor med nya fuktioner och jag jobbar på designen men hoppas ni fortsätter läsa där! Puss och ...

Av I L - 16 januari 2011 22:58

Kan du ladda upp bilder?! Det kan inte jag :-/

Av I L - 16 januari 2011 01:37

Hallå ;) Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och vilken underbar dag det varit idag (eller igår, eftersom klockan är efter 00.00) Men jag skriver i idag form eftersom jag inte lagt mig en ;). Min bästa vän och min fyrbenta bästis har varit här...

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man...

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;) Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?   1. LV - Ne...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards