IL

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av I L - 14 januari 2011 19:55

Snacka om min otursvecka. Det enda som var viktigt för mig och som jag sätt fram emot sket sig, varför??!! Jo, för jag åkte på något mindre kul och blev sjuk!!! Jag ska inte skriva om snuskigheterna. Febern däremot kan jag skriva om. Känns som om man inte vet vad som är värst. Men nu mår jag bättre. Känner mig fortfarande lite svag men långt ifrån hur det har varit. Jag blir fortfarande rädd för mig själv när jag tittar mig i spegeln, likblek är ingen rolig syn. Dom första dagarna kunde jag inte äta men nu när det är på bättrings väg mina vänner då har jag frossat som en galning. Är sugen på allt och inget hela tiden. Katastrof är det :-/ känns som om man ska rulla fram. Ni vet när man går och benen skaver mot varandra. Riktigt illa är det. Men så fort jag blir helt hundra (om jag nu kan bli det) så ska det bli andra bullar ;) Synd bara att jag missade fotningen. Men underbara Lotta sa att vi kan ta det en annan gång. Jag måste få påpeka att jag har så underbara människor i mitt liv!! Anita ska jag också försöka åka förbi så jag kan hämta mina vantar hon stickat åt mig. Gulle er, ni är underbara!!! Massor med kärlek till er <3


Men imorgon kommer Miss K. Hon ska "ta hand om mig" hehehe vi får se vem som tar hand om vem hehe.. Det var faktiskt ett helt år sen vi sågs, eller nja typ i december sågs vi sist ;) Saknar henne och grodan jätte mycket. Vi ska äta gott och umgås. Ska försöka vila och se till och bli helt frisk för jag är trött på det här. Tack alla ni som gav er åsikt om väskorna. Gucci väskan nummer 3 vann... :-D Alla är ju fina på sitt sätt. Jag älskar LV och Gucci, det är klass och tidlöst. Funkar alltid :) Så vi får se vad jag överaskar med när det väl är dax, tack iaf för att ni komentera!!! Nu ska jag fortsätta slappa, hoppas ni har en underbar kväll!!


Sist men inte minst, ett litet reklam klipp. Det är underbart, jag garvar ihjäl mig.

Är han inte gullig.. Ja, gissa vem jag menar ???!!! ;-D 

Mix Megapol jag önskar att jag orkade upp på mornarna för att lyssna på er. :-D Puss puss <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards