IL

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av I L - 2 januari 2011 22:54

Full rulle hela tiden och kul är det. Nyårsafton var jätte mysig. Vi vart så bortskämda. God mat och super trevligt sälskap. Igår och idag har vi varit hos mamma. Skulle ha tränat men har inte priorietart det och alldelses för mycket gott har man ätit. Men från och med imorgon är jag igång igen. Kommer gå upp super tidigt, träna och se drar vi in till stan på sightsing och shopping. Men innan jag lägger mig tänkte jag sammanfatta mitt 2010 :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp, den 9 April gifte vi oss på Domenikanska :)


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag har inga nyårslöften :-/


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, faktiskt :-D En vän fick en son. Som jag dock inte fått träffa än men i sommar så sa vi lära känna varandra, längtar :-D


Vilka länder besökte du? 

Domenikanska republiken, Madrid vilket inte var planerat men tack vare vulkanen så fick vi se den underbara staden. Serbien och Montenegro hela två gånger i år ;)


Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Kommer inte på något så då har jag väll inte det :)


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Förutom bröllopsdagen. 20 Mars var vi och åt med våra familjer innan resan. Det var verkligen jätte mysigt och vi vart verkligen bortskämnda. 2 april var vi på Yasuragi, så underbart. Det fick vi i bröllopspressent av finaste Miss K, grodis och hennes man. 3 April löste det sig med min bröllopsklänning :-D

28 Juni, det var sista dagen på min arbetsplats. Det kan man verkligen kalla för befrielse! 7 Augusti åkte vi till Montenegro och älsklingen fick för första gången träffa min familj där nere:). 29 December så kom min moster och hennes man till Sverige för första gången. Ja och sommaren 2010 var också helt galen. Hände så mycket för min vän som man fick gå igenom en hel del kännslomässigt och jag fick lära känna nya sidor av mig själv som jag inte viste fanns så det känns som om det får räcka med det här för annar blir en bok skriven.


Vad var din största framgång 2010?

Som jag ser det så allt. Kanske att jag äntligen vart klar med operationen och den vart lyckad, tredje gången gilt ;)


Största misstaget?

Att jag är för godtrogen och släppte in vissa människor i mitt liv. Men det var en upplevelse som man kan vända på till något positivt och det positiva är att dom inte finns i mitt liv längre :)


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Januari var ingen rolig månad, det var kallt och jag var riktigt dålig då. Men alla blir ju förkylda.


Bästa köpet?

Mina solglasögon så klart, hela 4 stcken. YSL, Tom Ford, Cavalli och Gucci. Om ni inte viste det så älskar jag solisar. Har en gräns på 2 per år men det gick tydligen inte att hålla sig  :-D


Vad spenderade du mest pengar på?

Vår Carpe Diem säng :-D kanske, vad vet jag, det glöms fort hehe...


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ett sms som jag fick från min kusins fru. Deras son som jag älskar sa en jätte fin komentar om mig som verkligen värmde och jag kommer aldrig glömma det. Men det finns självklart mycket mer. Hela året har varit fantastiskt :-D eller ja mer eller mindre...


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 

Oj massor, men den första jag kom och tänka på är we no speak americano. Så det får bli den.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare och lyckligare :)


Vad önskar du att du gjort mer? 

Sagt till vissa peroner hur mycket dom betyder för mig.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Definitivt lagt mindre eller ingen energi alls på vissa som inte förtjänade det.


Hur tillbringar du julen?

Med familjen :)


Blev du kär i år?

Hahaha vilken fråga, vete fan.. Jag brukar säga, jag tror inte på kärleken, jag tror på attraktionen ;)


Favoritprogram på TV?

Svenska Hollywoodfruar, så kul :) och Desperate Housewives, tyvärr så såg jag inte alla avsnitt. Får köpa boxen :)


Bästa boken du läste i år?

Läser inte så mycket som jag egentligen vill men kanske Aldrig fucka upp av Jens Lapidus.


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jag önskade mig faktiskt ingenting och endå vart jag så bortskämd och fick massa fint. Miss K skömde bort mig med pressentkort på NK så jag åkte direkt dit och köpte mig en alexander mcqueen scarf :-D

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Inget specielt, jag var nyopererad och jobbade natt så käkade tårta på dagen sen sova och jobba :)

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Hm.. ja kanske om jag hade vunnit 10 miljoner engelska pund eller euro. Skulle inte klaga om det var SKR heller hehe :-D

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Riktigt fräscht om jag får säga det själv ;) haha nä men jag vet inte, jag är mig själv. Det är min stil :)

 

Vad fick dig att må bra? 

Mina nära och kära. När vi gifte oss. När vi passade Grodis. Våra resor, men också när vi kom hem efter vulkan molnet. Ja en hel del faktiskt, alla mina saker jag har. Det mesta får mig att må bra :)

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Hahahahaha NEVER KISS AND TELL ;-P

 

Vem saknade du?

Saknar min kusin. Jag saknar honom vajre dag. 11 år har gott men det är fortfarande lika jobbigt att han inte finns i våra liv. 

  

De bästa nya människorna du träffade? 

Finns några men inga namn nämnda. De vet vilka de är och hur mycket de betyder för mig! <3

 

Det vart en hel del skrivet idag. Gud vilka minnen man får upp när man börjar tänka tillbaka. Så mycket har hänt, både bra och dåligt. Kommer aldrig glömma när jag och Miss K åkte till en studio i sumpan för att hon skulle sätta in skindivers. Det är ett smycke man sätter under huden, piercing aktigt. Riktigt snyggt men det var en upplevelse :-D Sitter här och skrattar för mig själv. Sen all panik med min Brudklänning eller rätteresagt klänningar. Det kan jag skriva om en annan gång. För nu får det räcka. Ha en underbar fortsättning på det nya året. Imorgon blir det shopping :-D Godnatt, puss och kraaam

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards