IL

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av I L - 4 januari 2011 10:58

När jag hör någon sucka "livet är hårt,

är jag alltid frestad att säga "jämfört med vad?" - Sydney J. Harris


En tankeställare, finns många bra ordspråk. Satt och blädrade igenom min nya veckokalender. Igår hade jag så ont i huvudet, skönt att det går att sova bort. Jag shoppade inget igår, hade inte ens tid att titta till mig själv. Moster och hennes man köpte massa kul, fick vara personal shopper. Sen ledsnade min mammas gubbe och tyckte att de skulle se Vasaskeppet -BORING!

Idag ska jag bara ta det lungt, lite motion nu på morgonen skulle inte sitta fel. Jag har egentligen ingen lust men jag måste tvinga mig själv. Så nu måste jag iväg men jag bjuder på två till orspråk. Fanns så många men tre får räcka.


Ha en underbar dag <3


Kompromissa inte med dig själv. Du är allt du har. - Janis Joplin


Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är

och sen väntar på svaret. - Okänd



  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards