IL

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av I L - 9 januari 2011 10:56

Det är dax för en ny väska. Nytt år = ny väska ;)

Självklart vill jag ha alla tre men det finns en begränsning med allt, tycker min man hehe.. Frågan är bara vilken. Så vad tycker du? Vilken tycker du är finast av dessa tre väskor?


1. LV - Neo

2. LV - Noe

3. Gucci - Sukey



  


Så vill jag passa på att tacka alla för komplimangerna om min blogg och tack för att ni tar er tid att komentera :) Super gulligt! Så från det ena till det andra, igår bestämde jag mig för att testa en ny mascara. Har i flera år använt mig av YSL´s volym mascara och jag är jätte nöjd med den. Fransarna blir riktigt fina av den men jag tycker den torkar så fort och borsten blir jätte konstig. I sommras så fick en vän Helena Rubinstein´s Lash queen mascara feline extravaganza i födelsedags peresent och sa att den ska vara snäppet bättre. Så nu ska jag testa och se om jag gillar den. Gillar förpackningen och mascaran luktar gott, typ honung :) Imorgon åker moster och hennes man. Känns konstigt, tiden har gått fort och det har varit intensivt. Av någon konstig anlednig har jag ont i hela kroppen :-/ Det ska bli skönt att komma tillbaka till sina vanliga rutiner. Fast jag kommer sakna dom. Hoppas ni alla har haft en super mysig helg och ha en fortsatt mysig söndag!  <3


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards